måndag 10 december 2012

Tävling

 

Jag skriver inte så ofta här................
Men nu är jag med i en tävling och länkar till min blogg så då måste jag ju göra ett inlägg.
Man kan skaffa sig en lottandel hos Majas Paradis och vara med i en utlottning av något alldeles speciellt. Kika in där!

Jag passar samtidigt på att lägga in en bild på det senaste syprojektet. Det blev några tygpåsar häromkvällen. Det rödvitrutiga tyget har varit en gardinkappa och cupcaketyget såldes för bara 40 kr metern så det räckte till några handdukar. Jag har förmågan att fynda fina tyger ibland!
Fatet är ett loppisfynd som jag målat vitt o det blev jättefint tycker jag.
Bland mina bilder hittade jag lite annat i röd/vitt som jag sytt av en handduksväv, det ser ut så här:

3 kommentarer:

Dollandesign sa...

Vilka underbara tygkorgar Du har sytt och visar oss här på Din blogg. Undrar om inte jag också skulle sy mig ett par nu till jul?

Dollandesign

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Åh, jätte fina saker du gör. Duktig du är :) räkna med mitt besök fler gånger.
Kram Jennie

Bibbi sa...

Så roligt att du uppdaterat igen!! Jag har ju varit här nån gång tidigare... ungefär när du uppdaterade senast! Jag känner igen inlägget innan detta! Så fint du gjort i bloggen!
Ha det gott och glöm inte att skriva snart igen!
Kram