onsdag 26 december 2012

Syrummet

Eftersom jag inte tillbringat så mycket tid med att sy senaste tiden fick jag ett ryck att röja upp!
Nu har jag i alla fall rensat bort en massa tyger som jag tänker slänga eller sälja.
Rummet är inte så stort så man får utnyttja varje centimeter.
Jag har inte någon ny bild att lägga in så det får bli hur det sett ut tidigare. Hyllorna har jag numera bytt ut mot ett vitmålat vitrinskåp. Lite färg ska skrapas bort på glaset sen ska jag fota det. Och en symaskin har fått byta plats så det är gott om utrymme på bordet.

Vädret ute är inte så roligt.
Men har man hund kommer man ut i alla väder, det är bara att klä sig rätt.
Ganska halt på den smälta snön som mest blivit blask.


1 kommentar:

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

skönt å ha ett pyssel rum tycker jag:)
Kram