onsdag 16 januari 2013

Försmak av våren

Idag kom Panduros vårkatalog. Alltid roligt att titta på lite vårnyheter. Först vill man ha både det ena o det andra men sen brukar det stanna vid endast ett par saker att komplettera sitt lager med.


Idag har jag legat på sofflocket! Lite längre än vanligt kanske.Var hos sjukgymnast igår och blev
rekommenderad vetevärme på onda kroppsdelar. Det gick åt ett par stycken. Jag har även fått ett träningsschema till olika övningar som jag ska göra till nästa vecka då det är dags för nästa besök. Jag hoppas det kommer hjälpa.
Det har varit en höst med mycket ont i ryggen och axlar. Så nu hoppas jag på Vetevärmen! Dock gör ju inte snön som faller saken bättre. Den ska skottas o skyfflas bort från infarten till huset. Fördelen med det vita som faller är ju att hunden är ren efter promenaderna, mattorna hålls rena inomhus också.
Det blev allt för idag, alltid något på skrivarfronten!
Gjorde en ny layout idag också förresten. Jag går ju i det rosas tecken med lite ljung eller plommonfärgat inslag. 

Inga kommentarer: